Helle Helle: Hvis det er

Roman

Helle HelleHelle Helles nyeste bog handler om en løber, der farer vild i en skov og møder en anden løber. For første gang er der en mandlig hovedperson, men det er som om, Helle Helle hurtigt ombestemmer sig, og så handler bogen alligevel mest om den kvindelige biperson, der så er halvvejs magen til Helle Helles andre karakterer.

Man kan synes, det er lidt uopfindsomt, men hvis man nu godt kan lide den karakter og Helle Helles måde at fortælle om hende på, så føles ‘Hvis det er’ meget trygt og rart.

Jeg glæder mig altid til at læse Helles Helles seneste bog, og jeg bliver aldrig skuffet, men egentlig heller aldrig fuldstændig blown away. Mest hygger jeg mig bare med, hvor meget hun tilsyneladende har hygget sig med at skrive bogen. Selv om det som regel har taget to år.